Hustle Creatives | Hustle Creatives - Jonge Honden bedrijfsfilm
Jonge Honden was bezig met een nieuwe branding. Ze wilden een goede film die in korte tijd uitlegt waar Jonge Honden voor staat. Hustle Creatives is in de conceptfase doorgedrongen tot de kern, daar bleek dat ‘vernieuwing’ het toverwoord is.
Hustle Creatives - Jonge Honden bedrijfsfilm
62
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-62,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-0.0.1,qode-theme-ver-16.9,qode-theme-bridge,hide_inital_sticky,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

Jonge honden

Opdrachtgever

Jonge Honden

Over dit project

De Jonge Honden doen van alles: consultancy, projectmanagement en ondersteuning voor overheden en bedrijven. Na een interne herpositionering vroegen zij Hustle om een film te maken.

Hustle nam de jeugdige uitstraling van deze professionals als uitgangspunt en bouwde de film rondom het concept ‘tijd’. Zo laten we de wisselwerking zien tussen de tijdsgeest en de capaciteiten van de Jonge Honden.

Team en rollen

Account / Thijs Tuijt
Concept / Edward van der Veen, Lou van Liebergen, Thijs Tuijt
Regie / Thijs Tuijt
DOP / Maxime van der Maesen
Productie / Lou van Liebergen, Ruud Vonk, Thijs Tuijt
Edit / Lou van Liebergen, Thijs Tuijt
Voice over / Lou van Liebergen
Animaties / Max Vellinga
Sound / Jurgen van Harskamp